100 höjdare

Alltså i fredags så gick jag förbi två tjejer i nyhem och den ena såg verkligen ut som bloggerskan Kenza, inte undra på det.. hon var ju här i Halmstad. Känns nästan lite coolt ju. Fan att jag upptäckte det nu.

Har ätit upp en hel läkerol acerola med jordgubb i tristess, så sjukt gott.. kanske mindre härligt i magtrakten senare.


Men vad tråkigt det var när Victor åkte, försöker att hitta på saker men ingenting är lika kul som när han var här. Tröstar mig med att skolan börjar imorgon och att det bara är 10dagar kvar tills vi ses igen.

Har skrivit av hela schemat i kårkalendern för att ha något att göra och för att kunna planera resor. På lördag kan man köpa två SJ resor för 149kronor på tågstationen, har inte riktigt bestämt om jag ska till 08orna eller 054orna. Kanske blir en vardera så får jag köpa dyrare hem. Men det är resor framtill december så vi får se.

Under dagarna då victor varit här så har vi fixat lägenheten ordentligt. Har numera gardiner, en dörrmatta, klädhängare på dörren, filt till soffan och en massa annat. Ser inte så stelt ut längre och mer kommer! Måste skaffa en golvspegel men det finns typ ingenstans och en klädhängare, men måste åka till IKEA för att köpa den, vilket är en bit. Plus att man måste få med den på tåget. Vi har även sett på fångarna på fortet och en hel 100 höjdare säsong. Sen drog vi till östra stranden i torsdag



Här har vi även levt på en diet som innehåller potatissallad, majs, bacon/skinka och gurka. Vi åt kebab/falafeltallrik från sperlings i fredags men såsen var alldeles för stark, lite deprimerande. Nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, hehe ok, vad e falafeltallrik? :O

2010-08-29 @ 18:39:49
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad gör du?=)

/hannazlife!

2010-08-29 @ 19:38:06
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: karro

Cool blogg! :)

2010-08-29 @ 19:49:15
URL: http://karrobergvall.blogg.se/
Postat av: Wararat

svar, haha de var intressant :P för jag visste inte.

2010-08-30 @ 00:26:11
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0