50 öringen försvinner 30 september

Oh noo
jag som har alla mina pengar i 50öringar
Tänk de som samlat 50öringar och ska handla upp de nu i den där "stoppa - i - grejen" i affären, fatta vilken tid det skulle ta!

Idag har jag gjort mig själv glad på ett sätt
Ett tag kändes det sjukt jobbigt att ha 50mil till Victor (typ hela tiden fram tills min uppenbarelse.. inte)
men när jag såg min granne med sin franska flickvän nyss så insåg jag att det inte är så jätte långt
Tänk att ha en i frankrike, fyfan vad jobbigt.


Efter biblioteksinformationen, postenärendet och all kö på banken skrek min mage på mat så att hela Halmstad kunde höra det. Det första jag fick syn på var en tallrik med chokladbollsrester i köket, blev helt lyrisk.
Skulle kunna göra vad som helst för att få lite hemgjorda chokladbollar eller kladdkaka! Eller vanlig hemlagad mat, vilket jag också äter, men tänk stekt kött och allt annat man kan äta hemma som är lite över studentbudgeten.


Måste bara rekommendera er sak; Se på "ursäkta röran vi bygger om" med Filip och Fredrik, sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0