Another sunny day

Ibland undrar jag vart mina kompisar kommer ifrån
alltså vissa av de är ju mongo
men det betyder väl att även jag är det?
Inatt klockan tre skickade Danelita fbmail till mig att jag har en väldigt knäpp blogg och att hon inte visste om "kluven" bilden eller "fyrkantigtansikte" bilden var fulast.
Kan säga så här; jag är iallafall rätt skicklig som kan kluva mitt ansikte och forma det konstigt.

Hittade halsduk, fingervantar och en myströja (halvstickad - är rädd för att det ska klia om man köper en helstickad, ni vet de alla har) , så nu får hösten ta mig om den vill. Eller inte helt för jag har fortfarande ingen jätte tjock jacka förutom skaljacka. Har inte heller några festskor som inte är sandeletter här.

Imorgon ska vi på kårpuben igen! Var på riktigt dåligt humör igår för jag var så uttråkad. Funderade ett tag på att kidnappa Momiii eller gå till ett djurhem och låna en katt. Men fick veta att vi ska ut imorgon och att det kanske blir lite annat till helgen, tack och lov! Vill inte sitta här och frysa ihjäl.

Imorgon har vi husmöte och då ska jag fråga när värmen sätts på för jag klarar snart inte mer, det är så kallt på kvällarna så man kan knappt kliva på golvet.

Så här måste jag göra de dagar då jag måste se hur jag ser ut. Ta kort med datorn, så är det när man inte har någon spegel. Ser ni mitt kaffe? Tänkte ha det som handväska. Men efter två veckor så orkar jag inte kolla längre, så bilden är gammal.


Om en timme har vi biblioteksinformation i 30min, sen var det slut för dagen. Ska till datorstugan och få hjälp att lämna in uppgiften på googledocs, för det funkade inte här. Sen ska jag skicka tillbaka en massa böcker som jag aldrig kommer läsa ändå, finns på bibblan och som fjärrlån, sparar massa pengar!
Ska även till Nordea och få hjälp med överföring till swedbank för det funkar aldrig för mig!

Men nu blev det riktigt långt, ha det gött som man säger i värmland. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0