CEO

En del av the though alliance

 

Imorgon klockan 10 börjar nollningen.
Och om man ser efter schemat så lär det inte bli mycket data (/sova/telefon osv.) dessa 10 dagar.
Det är fullspäckat! HEEELA dagarna! Lär ju fan dö av utmattning!


Här i Halmstad stänger nattklubbarna tre istället för Karlstads tidiga två.
Funderar på att fråga efter någon grannes nummer ifall jag inte hittar hem.

Har gjort två matlådor för kommande dagar. Det är så tråkigt att laga mat till sig själv!!!
Åt chips istället för lunch idag, och jag gillar inte ens chips. Nu vet ni vad ni har att vänta er. Ska fan låtsas att jag lagar till någon annan också, typ min osynliga vän Molgan.


i-landsproblem idag:
har glömt att ta ut pengar till imorgon
man får inte ha solglasögon på nollningen, det är mitt beroende!
Ja, att det är tråkigt att laga mat. Spillde makaronvatten på armen.
internetet hoppar ur ibland.
Hittade assnygga ankleboots skor men de fanns inte i rätt storlek.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får det bra på nollningen, ta det lugnt med drickat. Kram mamma

2010-08-18 @ 22:41:57
Postat av: johanna

svar: Det ska jag göra ! Ha det bra, kram :)

2010-08-19 @ 08:32:15
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0