cykelkartan gör sitt i solen

Det där tåget åker säkert förbi 3 - 4 gånger / dag här utanför.
Inte ett sj tåg eller något annat jobbigt tåg utan ett "se dig om" tåg som man kunde åka i filipstad en gång.

Undrar hur många som tänkt på mig inatt? Endel vet att jag har problem att sova själv, gjorde det en gång i karlstad (balkongen räknas inte!). Men det gick jätte bra, kan vara för att det är ett rum och det är alltid folk runt mig. Fast det var rätt kallt, har ont i halsen och är ännu snuvigare idag.

Dricker kaffe som smakar té, glömde bort hur mycket man skulle ha i.
Sitter iallafall och laddar batteriet för idag har jag mycket att göra, eller snarare gå.
Måste hitta HH via cykelvägen så att man inte är vilse imorgon bitti, fast blir till fots orkar inte cykla vint.
Sen ska jag till länsförsäkringar och clas ohlson eller någon annan affär, måste verkligen ha en hårfön!!!

Pratade nyss med min belgiska granne Julien, han sa att nollningen här var rolig och det gick inte att jämföra med den i belgien. Här är det rätt lugnt och man fick inte dricka så mycket, han sa typ 1 - 2 öl.... det tror man ju på. Och de hade planerat någon häftig grej för i år. Vi får väl se, han fick inte berätta.

Igår skaffade jag skype (igen), förhoppningsvis buggar det inte. Så ikväll blir det skype (typ utan mikrofon, eller har jag mick?)

Kolla in den här, ser ni den rödhåriga killen? Han har en tvilling brevid sig. Hittade den på existenz, så jävla bra.


Kommentarer
Postat av: Lisa från psykologi A ;)

Vad ska du plugga för något?

2010-08-18 @ 12:28:51
Postat av: johanna

svar: Hälsopedagog :) ska du plugga nåt?

2010-08-18 @ 14:12:37
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/
Postat av: Lisa

Låter kul! Jupp, jag ska plugga till psykolog i Östersund. Det ligger typ helt åt helvete norrut. Drar om en vecka. Trivs du då?

2010-08-18 @ 19:34:26
Postat av: johanna

svar: Ja du ska verkligen åt helvete :P Långt bort! Jävligt långt härifrån. Hoppas du trivs! Följer din pojkvän med dig? Ja, alltså har bara varit här två dagar, imorgon börjar nollningen så hoppas jag trivs :)

2010-08-18 @ 19:58:45
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han följer inte med nu till hösten, men kommer antagligen komma upp till våren :) Din kille då? Men vad tidigt ni börjar då, jag har upprop nästa torsdag men börjar inte förrens den 30:e.

2010-08-18 @ 20:57:35
Postat av: johanna

svar: okej vilken tur. kanske lite jobbigt ett halvår (4mån) själv?! Min kille flyttar till södertälje, så det blir pendling, ett tag iallafall. Vi har nollning i tio dagar, upprop på onsdag :P

2010-08-18 @ 21:26:03
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nja, jag tror att det kommer vara så mycket skola och sånt så 4 månader kommer gå fort. Sen känns det bra att jag drar först och kollar läget, kan hända att man inte trivs heller. Ska han plugga där eller? Är ju en bra bit därimellan också.

2010-08-18 @ 21:50:20
Postat av: johanna

ja iofs. men hoppas du kommer trivas :)

Ja han ska plugga på kth där, blir ju långt men jag har ganska slappt schema så kan åka dit. Men om det går som det ska så flyttar jag till våren :)

2010-08-18 @ 22:25:44
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0