dum av dig

Jag uppskattar verkligen telefonen ibland
Hör och häpna!
Att slippa traska iväg till UM och sen sitta där i några år för att få ett nytt recept
så kan man använda telefonen oh få det avklarat på någon minut (plus upptaget ton ett par gånger)
helt klart värt det

Är det någon som varit med om linsproblem?
Igår kväll hade jag lite besvär med högeröga, det kändes som att linsen hade en repa
Imorse vaknade jag av att ögat rågrinade och det gick inte att öppna det
gick upp och försökte få ut linsen men eftersom ögat grinade och vägrade öppna på sig så gick det inget vidare
Fick lite smått panik och undrade vad fan man skulle göra ..
Men efter några försök att grina på riktigt så bestämde jag mig för att skiten skulle ut.
Nu när den är ute så är ögat rösprängt och små gråter lite ibland
Tycker synd om ögat, ogillar dag och natt linser ibland.
Får gå omkring småblind något dygn.




Måste bara dissa en film, så här kommer en diss:
Änglavakt!
Sjukt weird film, för kort intro och sen vadå? Handlar det om mystiska gubbar som är änglar?
Nej, ska det vara gud och mystisk, satsa då allt och inte en procent.

Förresten, i lördags såg jag Titanic för första gången (förutom immiga bil scenen).
Cirka 12år senare än alla andra, och inte ett dugg ånger av det.
En båt sjunker i mer än två timmar och ett par som bara springer ner i båten istället för att rädda sig.
Okej, Leonardo är het, men filmen var ingen höjdare.


BMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0