Hej då Karlstad


Klockan är halv sju och om två timmar så bor inte jag här längre
egentligen gör jag inte det enligt skatteverket heller för det ändras idag
Så om jävligt många timmar i en bil är jag numera halläning
och det första man gör där är att sova ett dygn eller två
Fattar iiiiiingenting än, känns som att man ska på semester

Har knappt sovit inatt
var med Victor tills två då han drog till Södertälje
vi försökte sova mellan tolv och ett men det var rätt onödigt
eftersom man visste att man snart skulle upp så var det rätt spänt

Men måste dricka en sista latte nu
sedan packa klart
och städa lite (eller så får Magnus göra det, han får ju trots allt mitt rum)
Det gav mig en tankeställe...
ska jag sova i hans gamla rum när jag kommer hem? Fan vad konstigt

Ta nu en extra sekund på denna bild för nu är det slut på värmlandsjohanna,
inga fler fylleträningspass eller titta bort bilder

NI kan vara lugna också, lär inte komma hit så ofta
förhoppningsvis åker jag mellan öst och västkust istället.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kom till västkusten, där är ju jag. Jag hoppas du får världens bästaste skola, världens bästaste klass och får en helt fantastiskt tid. Helt enkelt :)

2010-08-16 @ 16:13:42
URL: http://fraida.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Jag trodde faktiskt jag skrev östkusten, förlåt. Allmänt förvirrad haha :)

2010-08-16 @ 22:17:16
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0