Hej, JT här, jag vill ha en hejhund! eller tre och en rik man så man kan leva som lyxhustru.

Hej! Jag heter Johanna och jag fastnar alltid i kläder.
Detta borde bli något som man förvarnar om när man presenterar sig för nya människor.
Exempelvis i en annons; "söker dig som är stark, kreativ och smidig när det gäller trånga eller konstiga plagg".

Ida brukar alltid vara med när detta händer, tur är väl det! För idag var nog värsta gången hittills, hade nog behövt klippa upp klänningen annars. Fick oss en förbränning som en mils löptur brukar utlösa annars.




Har fått ett teknik poäng idag, har investerat en extern hårddisk!
Och igår sålde jag sex stycken psykologiböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0