riverside

Vaknade nyss och missade idrottsdagen, OH NOO! Inte...
Tänker inte röra mig idag, förutom gångvägen mellan rummet och köket.

Igår tror jag att jag lärde känna en ny sida av mig själv, den var fan jävligt bra den.
Upptäckte även att det var många som var som mig när det gällde alkoholen och det som sker på dansgolvet. Tack och lov för det!

Vi försökte exempelvis "reta" upp straffmästarna och alla andra i staben. De var som hökar! Så fort man stod och pratade med en kille eller dansade i tåget så var de där, rätt töntigt ändå. Ska man bara få prata med tjejer eller? Därför gjorde vi precis tvärtom som de sa.

Kårpuben var fan det bästa stället jag vart på, trots att det stängde ett igår, men vi började ju dansa klockan åtta så man var trött! Har aldrig varit med om ett sånt drag och alla dansade överallt och struntade i reglerna. Får steka bacon i två dygn efter inatt. En i bygg ville ge mig sin stora halsbandshammare, alltså sin nollemarkering, men vad skulle jag med den till? Ångrar lite att jag inte tog den för det skulle se kul ut om han kom utan en, typ som att sno flaggorna. Plus att jag skulle gå både bygg och HPP då.

Träffade två värmlänningar också, vi håller ju ihop, men de tyckte att det var synd att min dialekt har försvunnit. Försökte återuppliva den för Calle på vägen hem men det går bara inte! Beställde även cideR med halländskt/småländskt/skånskt R inatt.

Kommentarer
Postat av: Idahoe

Har nu en blogg typ för att du ska kunna kommentera haha! Tycker det blir så offentligt på facebook, va :p Det är ju rätt kul ändå. Blogg alltså. så kan vi hålla koll på varandra också! Pussokram ms fd kappahl

2010-08-23 @ 21:21:15
URL: http://idahoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0