SJ kan köra upp sina tåg i röva

Igår var jag toppen av en människopyramid! Borde bli chearleeder eller nåt. Blev även skjutsad runt halva Halmstad så har tränat mage och rumpa för ett år framåt.




Det är alltid något problem när man ska åka tåg
antingen så är det fel från början eller så kör tåget på en älg
Igår skulle victor varit framme 20.39 men tåget var inställt och han fick därför åka buss i 6 timmar och 30minuter, vilken dröm va? Buss hit ner är hemskt för det tar sjukt lång tid och toaletterna är ju en mardröm.

Man beställer ju ändå tågbiljetter för att man absolut INTE vill åka buss, men ändå får man göra det

Under tiden så gick jag hemifrån när han egentligen skulle varit framme för jag trodde han ändå var i göteborg eller liknande. Men när jag gått en bit fick jag ett sms om att han skulle vara framme om drygt 1 1/2h. Det ösregnade ute och blåste så att paraplyet blev en hellikopter.
Så tack SJ för turen till och från stationen tusn gånger, mina genomvåta kläder, våra hungersmärtor OCH alla MFF fans på stationen som lät som ett helt zoo.

Nu ska jag inte vara bitter mer, förhoppningsvis får man pengarna tillbaka. NU tänkte jag väcka människan för att komma ut och visa honom runt.!

Idag ska nollorna visa gyckel på amfi, alltså inför alla andra. Lite synd att jag inte kan vara med för vårt gyckel är en dans till Grease "You´re the one that I want" (som Sanna och jag körde på små stjärnorna). Tjejerna ska vara killar och killarna tvärtom. Hoppas de vinner och fjäskar tillräckligt.

Förresten... har jag försändrats något på fyra år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0