skrik tills du svimmar och du får inte med straffmästaren att göra.

Idag har vi skrikit hela dagen, hela dagen verkligen. Har så jävla ont i halsen.
Detta beror på att invigningen av nollningen var klockan ett och då var alla nollor + staber + överstaber etc. på amfi och bara skrek tills man höll på att svimma. Kulturkungen körde lite "sparris o bollar" -gympa med oss samt superman och skidåkning.  Efter det spelade vi "burnball", alltså brännboll, vi vann men gav upp för att få gå hem så vi slapp finalerna.
Upptäckte att exchange (utbytesstudenterna) har värsta auschwiz hårbanden. De har ett varsitt nummer!

Vi fick även ett straff idag då vi var tvungna att göra bacon, alltså vi är baconen och ska stekas. Det är ett av alla straff man kan få om man är sen eller gör något dåligt. Idag fick vi straff för att en i psy och en i fhv (vi) hade sexualdrift, man får inte röra det andra könet som det står i nollebibeln. Det innebär att jag kan få straff då jag pratade med min granne på brännbollen idag, om vi exempelvis så skulle råka nudda varandra. Vi måste alltså alltid gå tjej - tjej eller kille - kille.
Vi fick djungelbot idag under brännbollen, fått höra att vi ska få dricka som... ja. imorgon. Men bara djungelbot och det är bara 3,5or, lär pissa på mig.

Nu på kvällen satt vi i picassoparken och drack lite innan botplatsen där vi skulle gå vidare mot rejmes och bowla. Men gissa vem som vann då? Ja, kungen och drottningen Johanna så klart. Ganska kasst men fick 196p efter drygt 1 1/2 serie, fick tre strikes i rad (plus några fler). Vårt lag vann så vi slapp gyckla för resten.

Imorgon har vi beachdag på östra stranden och sen förfest hos någon sen kårpuben, dit alla noller kommer. Vi blir de fulaste eftersom vi måste ha våra fula kronor.

Doktorn Khan Komma följde mig hem för man ska inte gå/cykla själv här, vi missade precis Oskar Linnros! Nu vet jag något om Doktorn som man inte ska veta, de är nämligen jätte anonyma (fram till nästa lördag).

Har även lärt mig att "schabba" här i Halmstad är snacka, att man snackar mycket.

Pratar inte längre värmländska, ni får gissa dialekt när ni hör mig.

bara för att vi sjunger den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0