To drink or not to drink

Sola skiner i Karlstad borde flyttas till Halmstad för här är det sol! Och mycket mer ofta än i Karlstad.
Problemet är bara klädseln, för ibland blåser det så att det blir kallt med shorts och för varmt med jeans.
Vilket i-landsproblem, men löste det precis. Man tar tights och blir det för varmt rullar man upp de. Som om ingen annan skulle kunna komma på det...

I vilket fall som helst, idag är sista nolledagen för min del, kanske iallafall. Måste nog gå på lördag morgon för att få se hur staben egentligen ser ut.
Ikväll får jag besök! Mitt första besök, har städat och bytt sängkläder (intressant va).
Ska bli rätt gött att äta normalt och slippa gå omkring i krona.

Vi har sektionsdag från 10 - 24 så får vara med extra mycket idag till klockan 20.

Nej, nu måste jag fixa mig och dra! Ciao


Kommentarer
Postat av: mamma

vem har lovat dig att lägga ut en så fruktansvärt ful bil på mig, va

2010-08-25 @ 13:17:11
Postat av: mamma

bild menar jag

2010-08-25 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0