Chop Suey!

Något folk inte brukar tro om mig är att jag älskar SOAD - system of a down, avanged sevenfold, 30 seconds to mars, bullet for my valentine och all annan sån musik. Lyssnade mycket på det i gymnasiet men slutade ett tag för att byta stil och inte bli förknippad med musiken/stilen.
Men, nu jävlar ska det bli metal/alternativt igen. Lite grann iallafall

bakis2

Ja.. så här mår jag idag. Smink från igår och hår som inte kommer gå att trassla ut.



På tal om ingenting alltså.
Har kännt mig full i stort sett hela dagen, det slutade för en stund sen. Tack och lov! Började nästan fundera över hur man ens kan dricka när man mår skit dagen efter?!

Har iallafall gjort några bra saker idag. T.ex lämnat tillbaka böcker, hämtat biljetter och fixat med mina pengar som försvann på SJ. Yeay!
Ska packa lite snart, diska och laga mat och sen klockan åtta ska vi i huset till kyrkan och se på Lucia. Småttingarna är klockan sex men orkar inte gå dit två gånger.
På tal om disk så var jag i köket förut när min granne kom och plockade ut tallrikar och allt möjligt ur sitt skåp, som var skitigt. Det såg så jävla kul ut så började skratta åt honom. Han sa att det var hans lilla gömma.

bakis1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0