Coldplay

Eftersom jag varken lyssnar på radio eller ens har en tv här så får man informationen som spotify inte har än via andra människor.
Coldplay har gjort en jullåt. Här är den!

 

Det blev ingen träning idag. Känns nästan lite jobbigt för jag vill ju öka muskelmassan ju!

Och snart är det jul, vad fan ska jag göra då? Har bara fem dagar kvar på Sats i karlstad och ska ju vara där till den 15 januari typ! Eller ja nästan... ska hem igen i början av Januari en stund.


Har iallafall storstädat så lite "träning" kanske det kan ses som. I mörkret dessutom! Har inte orkat eller ens kunnat köpa en ny lampa idag...

 


Sen måste jag säga att min brors lägenhet är skit snygg (Han har visat mig runt på Skype.).. kanske även för att han har typ samma möbler som sin syster JT. Men det kanske är sant att man är en förebild för sina yngre syskon, inte vet jag.

 

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0