Dagen före den där dagen ni vet

 

Idag klippte frisören av mitt hår då jag var så förbannad över att Victor lämnat mig här i Karlstad. I länet med äcklig dialekt.
Nej... Dåligt skämt. Men ja, hon klippte av mitt hår .. en bit.
Och det är inte så ljust längre heller, slingade det i champagneton igår.

Innan klippningen så var jag och kusinen på systemet och hjälpte till att tömma hyllorna nu inför jul och nyår. Har dock bara köpt till juldagen, orka ha en flaska "champagne" hemma...

Sitter nu och ser på ice age 3, har sett på två värdelösa filmer idag för att fördriva tid. Vill att idag, julafton och juldagen ska vara slut. Jag vill för fan att det ska bli nästa vecka! Gillar inte jul..
Mellandagsrean vore bra just nu, måste köpa underställ osv. Men självklart ska de dryga ut på det!!!

CIAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0