Djungeltelegrafen är igång igen

Min mamma sitter här och berättar senaste nytt från Djungeltelegrafen.
För er som inte vet vad/vem/osv det är så.. kommer ni aldrig få veta det.
Det är iallafall lite som Gossip Girl, en person som berättar allt om alla, väldigt mycket är sånt man inte bryr sig ett skit om, pratar mkt skit OM de berörda, 95% annat snack handlar om pengar osv. osv. You name it.

Har suttit och pratat lite med mamma om datorn. Funderar på att köpa en ny MacBook Pro 13" och ska sälja min lilla, söta, vita MacBook. Har en spekulant troligtvis. Yeay.

Men ja. Sitter och dricker en latte med chokladsmak (självklart ska det vara chokladsirap eller annat diabetesframkallande i).
Ska snart ta tag i att skriva klart förändringsarbetet och självreflektionen, hämta ut ett paket osv. Sedan vid fem ska jag träffa min lillebror och baka. Ska bli kul :)
Sen något senare blir det att träffa Victor. Men först ska vi båda träffa våra bröder osv. det är faktiskt något viktigare, vi har ju ändå inte träffats på ... en månad eller nåt (minns faktiskt inte, men typ mitten av november). Så några timmar extra är ju skit samma.

Sist: Att sova i en 90säng var ju inte så hemskt, kändes lite trångt först men ja.. trångt kan jag ju säga ikväll istället när det kommer en något större person och lägger sig bredvid. Tänk att vi två ska sova i en 90 säng medan andra brukar sova i 180säng. Vi får alltså sova i en säng som är gjord för EN person. Börjar redan chippa lite efter luft (får öva), brukar bli rätt trångt och intryckt mot väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0