Fjärde advent

Momijii

Igår var jag hos Lilla My och bakade macarons. Så gott, åt lite för mycket marängsmet. Momiii var med och tittade på samt började lyssna till namnet "fillidutt". Ni vet såna godisar med lakritssmak och banan i mitten.


från google

Våra macarons blev ju inte riktigt så här snygga. Men de var goda!


På kvällen skulle Victor och jag se på Harry Potter men vi orkade inte riktigt utan såg på "Halvblodsprinsen" istället. Men ikväll ska vi på Dödsrelikerna! Yeaaay.


Har varit iväg till Maxi med Schmidt, känns lite sjukt att ens lillebror får köra bil men inte jag. Vi har handlat lite saker till inventeringen imorgon. Sedan när vi kom tillbaka till mamma och pappa så har jag börjat rensa knäckplåten... Undrar om det kommer gå att rulla tillbaka till Halmstad efter nyår av sig själv?



Imorgon blir det jobb! Ska bli rätt kul faktiskt, längesen man träffade de.
Har dock inte fått sova någonting trots att jag inte haft särskilt mycket att göra. Blev ju sjuk av Värmland.

Okej. så vettigt var allt detta. Så ÄSBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0