Fredagsmys...

... på bibblan!
Har ni testat det eller?

Vi har suttit på bibblan sen tio och pluggat, nu är det bara två timmar kvar! Sen stänger de.
Men har kommit in någon fas där jag inte kan sluta plugga, så kommer säkert fortsätta hemma. Det låter ju förjävligt men är så stressad eller mer motiverad till att läsa klart alla böcker, så RETen och alla andra examinationer kan gå bra.

Vi var precis i caféterian och köpte kaffe med lussekatt (som inte smakar någonting) och han killen sa åt oss att sluta plugga och gå hem. Det är tydligen inte bra att plugga så mycket, enligt han. Undrar om han tror att vi inte har något liv?
Visst det kanske inte är så mycket till liv om man pluggar från morgon till kväll men om två och ett halvt år så kanske vi tackar oss själva för den tiden då vi slutade leva och pluggade istället. Inte vet jag.

... På tal om något helt annat så åker jag till Karlstad den 15e och allt jag kan säga med det är : KÖÖÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0