Full väskaaa

Det ser ut som att jag ska flytta.
Bara så ni vet det.
Min stora resväska är skit full, ska be Danielle att sätta sig på den för den går inte igen.
Och det värsta är att jag ska ha med datorn också. Så ska låta väskan vara stängd i natt så att allt är ihop pressat och sen trycka ner datorn.

Har haft en heldag på HH.
Började 10.15 med seminarie i pedagogik sen testade vi Overaller.
Och eftersom det är så kallt orkade varken jag eller Danielle att dra hem så vi åt lunch och sov ett tag på en soffa i skolan. Sedan från 15 - 17 hade vi seminarie i förändringsarbetet. Så är skapligt trött.

Ska städa rummet imorgon innan jag drar och träna så att man kan sova på tåget. Åker 14.23 och är framme 20.00, om nu det går som det ska. Det står ju alltid en tid på biljetten men den brukar ju ändra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0