SÅ KLART! Ni vet som Petter säger.

OKej... Självklart ska man bli "sjuk"/sjuk när man ska åka.
(gillar inte ordet sjuk, det låter så offer)

Är hängig, snuvig, ont i halsen osv.
Jag som skulle träna och allt, blir så irriterad.
Men en positiv grej är väl att jag inte behöver vara ensam och inte orka laga mat.
Det får Värmland göra åt mig.
Och en annan sak är väl att jag med stor sannolikhet kommer sova på tåg #2.

Sen har jag en liten gissning över vem som saknar mig mest där uppe.
Schmidt! Han är väldigt ivrig verkar det som, då han skriver i min logg någon i veckan: "Snart, snart, snart :D"
Ja, nu får ni vara beredda på att ni får en bit av Johanna ett tag, typ en månad, så ta det lite lugnt med att sakna! NOT!

Ska packa klart nu, vilket även innebär datorn.
Så CIAO!

Home #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0