Snurrig i skallen

JA men precis
här sitter jag snurrig i huvet och ska skriva någpt
kan säga som så att ja verkligen anstärnger mig att få bokstäverna på rätt plats

Har haft en skit kul kväll
blev ramad till puben av en tjej och sen bil hem.
träffade även shaka från karlsta, vi pratade ett tag innan bilen gick.
Men nu ska han plugga i ett annat land i ett och ett halvt åt.
känns nästan jätte tråkigt, det är ju ändå den enda karlstabon jag vet.

Kan även tillägga att de i mitt hus är bääääääst :)

Ps. Jag hängde mina extra tights på röret under handfatet på en toa på kårpuben. Så gör ja jämt, därför försvinner ala mina kläder.

Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej hej.

Allt bra med dig? ad händer denna måndag?



Senare ikväll kommer vinnaren i BH-tävlingen upp, glöm inte att kika in och se om det var du som vann ;)



Kram

2010-12-13 @ 15:51:48
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0