Superman

Har börjat fundera lite, bor stålmannen under min dusch? Eller har han gjort det?

 

Ibland känns det som att man drömmer för att inte glömma saker, eller för att bli påmind. Imorse skulle jag gå upp åtta för att vi skulle plugga 10. Men jag drömde att jag hade ställt om klockan så att jag gick upp senare. Men då vaknade jag och började fundera om klockan verkligen hade ringt och tittade på klockan. Den var bara halv åtta men jag hade fått ett sms om att vi inte kunde ses förrän fyra istället.
Så det var ju ändå något drömmen ville få fram.


Funderar på att äta frukost och sen träna. Men känner mig rätt "mör" efter gårdagen, så vi får se.


Ska iallafall råplugga i 13dagar till, kanske flytta in till bibblan. CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0