Någonting kanske.

Har bytt lampor! Helt själv också!
Blev helt yr i huvet av att stå och titta upp så länge, på en stol dessutom. Fick för mig att jag skulle ramla baklänges.

Det blev ingen träning igår och säkert ingen idag heller. Har skit ont i magen, känns som att jag ska spy. (intressant.. men tror det är avocadon, brukar må konstigt av det.). Så får plugga istället. Men imorgon bitti då jävlar blir det gym!

Har kommit på en massa saker som jag önskar mig i julklapp (brukar inte önska mig saker men i år får ja la göra de då). Smink vore väldigt bra. Dock inte NOUBA för deras ögonskuggor tål jag tydligen inte.

Längtar till mellandagsrean för då ska jag köpa lite mer träningskläder, behöver ett par tights till. De jag vill ha kostar 950kr.. så njaeee. Hur fan kan ett par tights kosta så mycket?
Ska även köpa nya ...kläder och smink.

För er som bryr er så har jag beställt en svart kajal (TILL, samlar fan på det), men det är glitter i den. Så NYÅR here i come.
Och så vill jag ha en trippeltång, håret får volym och blir lockigt, såna lockar man inte har.

Tror nog det är lite fel på mig men igår hade jag tråkigt så har bestämt juldagsoutfit och nyårsoutfiten. Samt börjat klippa sönder/fixa en klänning som är så sjukt tråkig.

Och... tror faktiskt att jag börjat få lite separationsångest. Hur ska det gå att inte träffa Joskam och Dankje på en månad?! Joskam och jag var idag på vår vecko-matshopping för sista gången för i år! Hon åker på torsdag till operationsbordet där de ska skära lite i henne. (förlåt om du blir lite mer nervös nu) Näää alltså det känns inte bra alls.

black


black by xjurkelized featuring h&m tops

Trouve Leather Pants
$278 - nordstrom.com
Leather pants »

 

Sko - Kl
50 EUR - nelly.com
Shoes »

 

Marc by Marc Jacobs Gold-plated logo watch
$225 - net-a-porter.com
Stamped jewelry »

 

H&M black transparent shirt
hm.com
H&m tops »

 

H & M Shop Online
hm.com
H&M blouses »

 

Chanel Classic Flap With Chain And Charms
bagaholicboy.com


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0