Vänta

Hela den här dagen har bestått av att vänta.
Var först på morgonen och hämtade ut mitt spärrade kort, leg osv och kollade upp om det fanns pengar kvar.
Sen gick jag och mamma på rean lite. Köpte en ny resväska, träningstopp och underkläder osv.

Efter all väntan som ändå inte slutade bra så sitter jag här med jordnötter och VÄNTAR på att pappa ska göra popcorn.
Han erbjöd sig faktiskt.
En sak jag brukar få höra är att jag äter jordnötter konstigt då jag endast äter hela nötter. Inga halvor, för de smakar inte så gott.

Har spelat mario kart också för att få ut min ilska på något.
Äger på det!

Ett tips: Skit i fjortisaffärerna så får ni ett bättre liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0