yr.no

Halmstad:
Lett bris, 5 m/s fra vest-nordvest

Skyet. Lett bris, 5 m/s fra vest-nordvest. 0 mm nedbør.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över att behöva åka till värmland där det ska vara från -4 till -15 de kommande dagarna.


Har inte sovit så jätte bra inatt, upptäckte att det faktiskt var lördag idag och att det bara är några få dagar kvar. Och det är lite för mycket att göra innan jag åker.

  • Läsa klart 2,5 böcker
  • Skriva klart förändringsarbetet
  • Förbereda inför två seminerier som är på tisdag
  • Packa
  • Städa lägenheten + köket
  • Vara yr i huvudet
  • Testa overall
  • Prata med sj som tog mina pengar
Det går inte så bra ihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0