Bye Bye Bicycle

Köplats 68 hos Telia
vilken hit
tog 30min ungefär

Hittade nyss ett mail från "Otto Zutz" i Bcn
där mitt namn var på listan
att man aldrig gick dit?

Okej, kan erkänna att jag är rastlös
har nada att göra
Victor ska på fest
Daniella har åkt hem till Orsa
Ja, och de andra gör något annat
Typ Idaho är på Mallorca den jäveln. MEN hon kommer hem med min parfym!

Vad gör man en fredag utan alkohol eller någon annan? :S
Har förresten "råkat" beställa hem ett par skor som jag nästan dog för så var bara tvungen.

förresten. Så här kände Idaho och jag inför redovisningarna i gymnasiet
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! FUCKFUCKFUCKFUCK! JAg kommer inte kunna sova fram tills dess ju!! Du, jag gasar fan före det...eller super mig full... eller snortar kokain eller vadfan som helst, men aldrig att jag klarar det.... Jävla bajs också.
Fan, jag tar hellre ett IG nästan än redovisning! Men vad ska det vara om?!
GAAAAAAAAAAH, vi får fan extremstötta varandra igenom det här! Typ köpa ett kilo godis eller nåt som vi kan ät
a"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0