You lost me at hello

Nöjes kan ta sig lite i röva
fast inte fullt ut för det dög till en viss del
Igår fanns det ingen garderob på nöjes så man fick gömma väskor och jackor
men ibland blev man haffad av en vakt och fick slutligen ha sakerna i mitten av en ringdans

Frida försvann med Dannis syrra
men vi sörjde inte helt, utan stod till en början omringade av ett killgäng
senare gjorde vi alla en ring och hoppade med händerna i luften till beatet
Svetten forsade ner över oss alla för det var bara hoppa-hoppa-låtar
Minuterna mellan halv två och kvart över två kändes dock som timmar
När de lugna slutlåtarna kom skrek vi alla "NEEEEJ" och gick

Vi skulle iväg på efterfest med "gänget" men regeln var singeltjejer
där rök min plats och även Daniellas eftersom vi alltid är 2 för 1
Vi drog iväg till BK för att äta vilket var tur eftersom jag började tjata redan vid ett att jag var vrålhungrig
Maten tog vi med till en bänk utanför lagerhouse och med en gång kom några norskar (varför alltid norskar?) och bjöd med oss på efterfest
vi tänkte mest att det vore gött att äta inne så utnyttjade deras lilla studentlägenhet

En stockholmare kom in och började prata, hans mest använda ord var, pjäser, de e najs, lagen; - de spelar olika pjäser och de e najs.
Han hämtade några redbullshot för att vi tydligen skulle ha det fyra på morgonen
som vanligt så var jag den mest puckade och shottade en
Jag däckade vid fem och vaknade innan nio
Daniella beskrev mig som död, men hon var väl inte så mycket mer levande själv.

Något (o)vettigt ut denna text:
I natt frågade folk vart jag kom ifrån för de trodde inte på att jag var från värmland.
Daniella förstod inte heller eftersom hon tycker att jag pratar mest värmländska i värmland.

Just ja, på väg hem sprang en skit äcklig kamphund efter oss.




Kommentarer
Postat av: Frida

Det kanske var tur att jag åkte hem med nattbussen. Det låter som en galen avslutning haha :D

2010-07-25 @ 22:06:13
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0