en nisch

Troligtvis så kan toalett doppning av olika saker vara min nisch
är helt otroligt bra på det
kan vara bäst i världen.

För några år sedan tappade jag Idas mobil i toan på score
låt mig tillägga att det var samtidigt som jag spolade
den repade sig faktiskt och fungerade helt okej

För några månader sedan slängde jag ett par trosor i toan
detta var dagen efter och var fortfarande full

Idag tappade jag min ipod i den äckliga saken
så nu är den full i vatten och det har stått "laddat" på skärmen i drygt en timme nu
det värsta är väl att den innehåller 4600 låtar som min nya hårddisk inte har

ska jag skratta eller gråta?
den är från 2005 och kan behöva uppgraderas
men den har ju hela mitt liv där på

FAAAAAAAAAN tur att man fyller år snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0