Feliz cumpleaño på mig själv

Det är inte alla som vaknar 05.50 på sin egen födelsedag va?
Inte för att jag gick upp då, men 20 min senare så var vi uppe.
Victors familj kom in och sjöng för mig och de hissade flaggan !
Det har jag aldrig varit med om förut!
Varför vi gick upp så tidigt var för att Victor och hans pappa åkte till jobbet förut, så får hänga här med hans mamma hela dagen. Det är rätt gött faktiskt!
Känner mig äckligt bortskämd idag faktiskt!!!

För ett år sedan var nog Idaho och jag uppe efter att ha sprungit ut ur ett äckligt, varmt tält. Vi lyxade till dagen med glass, mitt första egen gjorda systemetköp (de gratulerade mig!), Ida fick köpa ut åt mig i åtta dagar! Vi åt även nötter blandat med mjukost och messmör, det var lyx!
Får inte glömma att jag antagligen hade en smärre chock av att vakna med mustasch och streck, ord och allt möjligt över hela kroppen!

Och för sex år sedan, då fyllde jag 15 år, det är nog en av de mest speciella födelsedagsfirande jag varit med om. Låg då på sahlgrenska och all personal kom in och sjöng för mig! Åt även för första gången på ca 4 dagar, jordgubbar och bigaråer! Man kan säga att det är den bästa födelsedagen, fick en rak rygg, fint väder (fast låg i rummet), besök av släkten och slapp operation! Helt stört att det är sex år sedan!


Av Victor fick jag "me to you" choklad, om ni minns nallen som alla tjejer ville ha förr (en grå), fast den kostade ca 1000kr så det var nog inte många som fick den. (Okej, jag fick en liknande av min lillebror). Fick även en annan choklad, så ska käka det hela dagen! (samt mammas åre tryffel).
Fick presentkort på HM av hans föräldrar OCH trisslotter, har skrapat en och har blivit 50 kr rikare.
Nej vänta, vann på båda lotterna, vilket flyt man hade idag, dubbla vinsten också!
Har även skrapat hem en lön, ytterliggare ett presentkort, en summa till PIP biljetten, B&J glass och nagellack. Ja och resan hit då (helt gratis :S), vilket är bäst, finns nog inget bättre ställe att fira på. Och vi får inte glömma skorna som Idaho och jag har väntat på i fem månader, de är så jävla värda det!
Som sagt, känner mig äckligt bortskämd.

Kan ju även tala om att mitt ansikte består av blåsor från allt för IQ befriat solande, så måste bära keps om jag ska ut. Har även världens bränna på magen och halsen. Har med andra ord vita shorts och BH fast jag är naken.

Nu ska jag gå ut på gården ett tag i Johannafyllerår vädret. Har nästan aldrig haft dåligt väder på min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0