bitterfitta

Fyfan vad bitter jag blir på detta med att sova.
Först så kunde jag inte somna i natt så fick för mig att kolla på serier hela natten istället. Men insåg att det inte funkar så försökte verkligen somna. Men eftersom det är vinter nu så gör huden uppror och det innebär att jag kliar sönder mig som en jävla apa. Ja, det har börjat igen. OVANLIGT?!
Är tom. torrare än förra året och försöker motverka det med jojobaoljan och krämerna. Men nä.
Nu kan man ju undra vad det har med sömn att göra men det är allt kliande och sedan bieffekterna -> Sår och gör ont, som gör att det inte går att somna.
Vaknade även halv nio som alla andra dagar trots att alarmet var avstängt, dock av mitt ansikte som sved.

Men nu ska jag inte vara bitter utan tänka att det är lördag.
Som idag inte innebär någonting för mig.
Ska bara plugga, träna och gå till stan och kolla upp en sak.

Igår pluggade vi på bibblan från 11 - 17. Riktigt bra gjort!
Sen fick vi för oss att cykla till MAXI trots att det var så kallt att fingrarna dog (och resten av kroppen).
Allt detta för att Cissi skulle köpa en adventsljusstake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0