Destination

Det ser nästan ut som att jag har retucherat mina ben (de ser lite hackiga ut) !

Har tagit kort på några jackor för att sälja så passade på att göra INGENTING en stund också. Har fan världens sämsta belysning för alla kort suger, tom med min kamera.

Blev även en i mängden nyss, gjorde min spotify lista tillgänglig på FB.
Fast mest för att kunna kolla vad Danielle lyssnar på.

Har skrapat hem ett telefonpoäng. Var tvungen att ringa Nordea för att fråga om några saker. Det var ju inte direkt som att ringa telia och stå i kö i 30 min, det var ingen kö alls och fort gick det.

Postade brev till försäkringskassan IGEN, hoppas detta var sista och att det snart ramlar in bidrag. Har iallafall blivit en jävel på matte efter allt.

Håller även på att packa för imorgon drar jag och tågen 40 mil uppåt. Som alla andra gånger så känns det jätte konstigt att åka dit. Något som suger rätt hårt är att min ena hörlur fuckar och jag har inte råd att köpa nya! Kommer få damp om de dör på tåget, tänk er fem timmar utan någonting!!! Funderar på att ta tillbaka min WESC lurar men jag tror dock att min bror har "haft sönder" de... sen gav jag bort mina extra. Så smart är en blondin
Blir borta till måndag, tänk om jag får hemlängtan? Men på fredag kommer Victor också! YEAY!

Nu återstår bara att äta upp gurkan och göra sig redo för socialbidragstagar diskussionen imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0