Everlast

Tåg tåg tåg
igen!
Imorgon kväll åker jag till Södertälje.
Den här resan och allt krångel har gjort mig på skit humör sen igår kväll.
Idag när jag avbokade biljetten och pengavärdet aldrig fanns för ombokning så var jag på väg att börja grina.
Så cyklade till tågstationen och de hjälpte mig. Tydligen har det blivit fel eftersom systemet är nytt, så de pengarna får jag om någon vecka.
Efter tusen år så har jag en biljett!

Känns bra att åka bort för jag har ju varit helt inställd på det här och blir det inte så då blir man sur. Det låter ju som att jag är ett barn som inte får godis...

Efter allt det så följde jag med Cissi till biblioteket för att plugga.. men det blev inget plugg från min sida. Satt mest och pratade med Amanda och hennes kompis och beställde nya biljetter osv. Så bra är jag.

Har tvättat fyra maskiner idag och kan nu använda mina nya sängkläder.
Så Josefin, så här kommer det se ut hos dig!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0