Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Om jag inte hade haft en pojkvän redan så skulle jag önska mig Daniel Adams-Ray. Inte Oskar Linnros utan Daniel, han är ju några hundra gånger bättre än sin fd Snook vän.



Sitter och försöker komma på ett rollspel till en inlämning men kommer verkligen inte på något just nu. Det jag ville ta har redan Josefin skrivit om... Suger rätt hårt. Det ska vara inne på lördag men vill få in det nu, helst om en timme så det är över. Ska fokusera till 200% på hemtentan de kommande sju dagarna så att det blir MAX poäng! (men måste åka tåg för att kunna låna en bok, ovanligt va?!)

Kändes lite halv kul att jag lånat en bok i Karlstad som jag läste knappt ett kapitel i.. tur att jag skickade tillbaka den som jag köpte. Det handlade om dataspels beroende och MMORPG, typ WOW osv. Alltså Online rollspel, sjukt ointressant.

Sitter även någon gång varannan timme och kollar tradera och dess icke biljetter då de gör om och även SJ. Ska troligtvis åka till Södertälje på tisdag eftermiddag (är framme NOLL NOLL, NOLL TRE). Ja.. alltså jag borde bli vän med SJ på fb eller nåt för det känns som att det enda jag gör är att åka tåg. Men just nu ser det rätt mörkt ut, biljetterna ligger på 400kr och uppåt vilket verkligen inte går. Mecenat biljetterna finns inte ens, isåfall måste jag köpa två biljetter vilket inte heller blir särskilt billigt...

Men i vilket fall som helst så har jag NADA att skriva, önskar att försäkringskassan kunde öka tempot lite så att bostadsbidraget kan ramla in någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0