Fraaaaaaaaaaammme efter typ tusen år.. (sex timmar)

En sak som är säker är att jag aldrig tänker sitta på syd ensam halv tolv en kväll.
Inte heller åka buss ensam efter det.
Man blir ju paranoid av att sitta ensam och det är endast två män till i väntrummet.
Sen utanför är det helt dött så det är ju rena våldtäktsmiljön.
Bussfärden var också rätt otäck då busschaffören och hans kompis knappt kollade på min biljett utan sa "varsåågod" istället.
Nej aldrig mer ensam på en station mitt i natten eller på en buss med tre andra gubbar.

Något som måste sett rätt kul ut var när jag väntade på att få trycka på stoppknappen var att jag var rätt nervös. Så jag satt och råstirrade på skylten för att verkligen kunna trycka med en gång. Och när det väl blev rätt hållplats så tryckte jag skit fort som om det var en tävling.

Jaja. Victor har en massa chokladkakor, typ kladdkaka i bit form, som han verkligen vill bli av med så han uppmanar mig att äta upp det så fort som möjligt. Det får bli min frukost idag.

Men nu ska jag plugga!
När Victor kommer så ska vi hämta ut en bok sen råplugga. Fan va kul

Ciao

Kommentarer
Postat av: Taraldmargrethe

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-21 @ 10:57:11
URL: http://taraldmargrethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0