Lilla Lady

Idag är sista dagen (som jag kan se på yr.no) som det är mellan 6 - 8 grader. Imorgon blir det mellan 2 och -2. Hääärligt, not. Plus att det blåser 10m/s.

Har tvingat upp mig själv och det var inte lätt. Ska till gymmet halv åtta med Ylva för att köra lite styrka. Sen kvart i nio kommer Josefin och Danielle för att plugga, ja vi tar det faktiskt väldigt seriöst.

Har lite beslutsångest också. Vann en biljett på tradera igår men måste boka om och betala mellanskillnaden plus biljett till Halmstad så det blir endel pengar. Men vi ska betala hälften fast saken är den att han kanske kommer till mig nästa torsdag så det känns som att man kan vänta. MEN jag måste ju ha boken och är totalt inställd på att åka. Ni vet ju hur det är när man är inställd på något. Så jag har varit sjukt sur sen igår vid 10, så träffa inte mig.

Ska stor tvätta idag också, fast på tre timmar, fattar inte hur det ska gå. Men måste köra tre maskiner. Ska tvinga de andra att hjälpa mig.

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag försöker bli av med det, skickar dem även till mig själv. Hoppas du också får en bra dag :)

2010-11-15 @ 08:11:07
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0