Resultatet

Äntligen äntligen äntligen är halva rummet klart, typ!
Behöver bara några små grejer som ett fat att ha blockljusen på.
Och en spegel! Har hittat en massa fina speglar men det är ju bara det att den ska med hem på något vis också. Plus att gardinerna måste bytas ut.

Så här såg det ut när jag försökte platta ut mattan och komma på hur jag skulle få ihop bordet utan skruvmejsel.

Men till slut frågade jag Julien och han hade en som jag fick låna. Orkade dock inte fråga efter hammare när jag insåg att det behövdes så skruvade hål istället. Har tränat klart för dagen.


klaart1

Detta är slutresultatet just nu (lampan är inte min.. prickar går inte så bra ihop med stjärnor, men man behöver faktiskt en lampa innan man ska sova.). Som ni kanske ser så börjar de amerikanska stjärnorna gå över styr.. snart iallafall. Var på väg att köpa handukar och annat med stjärnor på idag men Danielle stoppade mig. Fick iallafall köpa tre burkar med motivet.


Som avslut kan jag berätta att Ylva nyss var här med träningsschemat. YEAY!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0