Rollspel och träning

Imorse utförde vi vårt rollspel och deltog även i en annan grupps rollspel.
Det var faktiskt inte så jobbigt som det verkade utan det var rätt kul ändå.
Är tyvärr rätt dålig på att hålla mig för skratt så vi skrattade nog sönder vårt rollspel rätt rejält.
Fast vi fick ju fram vad det handlade om
- stereotyper manligt/kvinnligt och att man inte får vara kille och bete sig som tjej.

Var iväg med grannarna och tränade i drygt en och en halv timme förut också.
Gissa vad som hänt?
Första gången vi körde biceps orkade jag knappt 10kg 3x10.
idag, ca två veckor senare, tar jag 18kg.
Har även ökat tricepsen med ungefär samma.
Även ben med 10kg/20kg, beroende på övning.
Det går framåt med andra ord!

Har även börjat springa lite (dock endast som uppvärmning) så om en till två veckor ska jag börja några gånger i veckan. Tänker aldrig börja som endel gör med vikterna att ta max några få gånger. Jag vill inte Maxa några få gånger utan är mer ute efter långa och smidiga muskler och inte korta, feta muskler. Vill inte se ut som om jag har skete ner mig.

På tal om ingenting så vill jag ha lussekatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0