Socialgradient

Från och med nu tänker jag inte tänka på begrepp i några dagar.
Har precis skickat in hemtentan och stänger därför av HLL en stund.
Ska bara ta tag i självreflektionen som ska vara inne imorgon också.

Igår gick jag inte ut överhuvudtaget. Det händer inte ofta för jag brukar få panik om jag inte får gå ut.
Men det är ju så kallt och mörkt ute!
Fast idag gick vi till stan och hämtade boken som jag behövde, fast som egentligen inte var så jätte nödvändig då vi redan har läst och skrivit vad allt handlar om.
Vi kom iallafall hem med godis, det är ju jätte ovanligt om man heter Johanna....

Någon dag ska vi "lyxa" till det och köpa en M-bacon meny!
Verkar så sjukt gott.

Förresten så såg vi på "eclipse" igår och jag är fortfarande helt fastställd över att Twilight-saga suger röv.

Sjukt värdelöst detta, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0