Teamwork - awesomeness

Som Barny Stinson säger i "How I met your mother"
Som skrivet var så fanns ju inga biljetter kvar hos SJ då jag skulle åka.
Så vi fick testa traderas nya funktion igen.
Medan alla fick sina biljetter för 150 kr och uppåt så lyckades vi få en för EN krona.
Tänker inte avslöja vår teknik.

Följde Victor till skolan nyss och ska nu vara ensam tills bussen går efter elva.
Det mest störande är att han slutar ett och mitt tåg går tolv, så vi missar varandra rätt precis.
Denna gången blir nog inte bussresan lika otäck plus att jag fick en remsa igår.

Det mest tråkiga är att han inte alls kommer till mig på torsdag, utan någon annan gång.
Men men. Har mycket att göra när jag kommer hem så det funkar.

Äh orkar inte skriva mer.
Ska till gymmet ikväll eller imorgon och träna bort min chokladbollsmage.
Vi har ätit chokladbollar till middag två dagar i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0