Torsdag

De senaste dagarna har jag vaknat tidigare än väckarklockan men ändå varit så trött att jag typ sovit.
Det är nästan otäckt för jag känner mig typ okontaktbar och helt borta fast att jag är vaken.

Ska till bibblan och plugga klockan tio med Cissi sen klockan ett ska Danielle och jag hitta på lite saker, typ köpa en ny träningströja och mjukisbyxor. Efter det ska Ylva och jag till gymmet och köra ben och rygg. Yeay! Längtar efter schemat så man får ett mål.

Idag snöar det och är tre minus, det kommer bli ännu kallare snart plus att det blåser. Är fortfarande sjukt glad över jackan för det blir inte så äckligt kallt. Fast tänk norrland då! Här sitter man och klagar lite över tre till tio minus och ex. Kiruna, där är det 25 minus idag. Det jag undrar är hur de i norrland gör, använder de två jackor eller? Typ två fjällräven fetto jackor? Annars lär de ju frysa ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0