typ så.

Det finns inget bättre än att träna och sen komma hem och vara helt slut.
Eller idag är jag mer trött, skulle kunna somna nu.
På fredag kommer jag få ett träningsschema som är "skräddar"sytt till mig.
Ska få två olika program eller vad man ska kalla det att gå efter.
Så idag testade vi armarna på max och fick köra triceps och biceps på 26/22kg och se hur många jag orkade.
Om två månader ska jag orka mer än idag.

Det är svinkallt ute !
Har gått fram och tillbaka till skolan idag för det var så halt att man inte kunde cykla.
Och lite snö har vi också.

Ska laga mat nu osv. Har faktiskt handlat mat idag, storhandlat, kommer klara mig fram till jul typ.

Måste bara kommentera en sak.
Anna Ankas motto om mat är att det inte ska smaka gott för det är bara ett bränsle människan behöver.
Skulle jag se det så skulle jag svälta till döds. Vem vill äta äcklig mat och bara nyttigt? Man måste ju få äta lite skit ibland annars har man ju inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0