Krent är ordet!

Vad gör man för att slippa plugga?
Det känns som att man gör vad som helst, hur tråkigt det än är, för att slippa plugga.
Igår dammsög jag och städade ena garderoben för att slippa plugga. Sen såg jag även på x antal avsnitt på en serie... Sen upptäcker man att all den tid man lagt på det skulle man kunnat skriva klart en inlämning på.

Nu är jag helt död!
Har pluggat sen halv elva typ. På bibblo (biblioteket).
Fast ja... pausade mellan ett och fyra för lunch och annat.
Sen satt vi på Roberts och pluggade från kvart över sex tills nyss.
Har faktiskt gjort klart inlämningen och börjat på hemtenta.

Ska snart sova för imorgon ska Josefin och jag inviga julen genom att baka lussekatter, enormt med katter!
Och sen ska Elvira, Cissi och vi till GEKÅÅÅÅÅÅÅS! HALLANDSLÖRDAG ELLER?! Har fan aldrig varit där, hittar jag morgan eller ola-conny blir det kort! (ska lugnt skicka det till V, han lär nog tycka att jag är störd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0