Apelsinjuice

Inatt ringde Johanna till mig och berättade att några hade slagit sönder deras fönsterruta i Uppsala och tagit hennes nya Macbook Pro och en massa kläder, jackor etc. Det är så kul att få veta detta när man bor på bottenvåningen.

Fyfan vad tråkigt det är att plugga ibland!
Har ätit lunch och sett på Hollywood fruar för att sedan kunna plugga. Men hittar ingen motivation alls.
Ska se på en föreläsning i typ 100minuter, inte så jätte lockande. Men utan den går det nog inte särskilt bra.

Har även fått en downinställning idag och fryser rätt fett. Funderar på att sätta på mig vinterjackan men blir ju så knövligt när man ska skriva.

Men nog om det. Efter seminariet idag så gick Josefin och jag till MAXI för att handla mat. När vi sedan skulle ta cykeln till stan så ställde vi hennes papperspåse på min pakethållare. Och ja vad hände då? Den ramlade och apelsinjuicen blev smashad vilket förstörde hela påsen. Som tur var det bara en sak och inte all mjölk osv som gick sönder. Så jag var snäll (och medskyldig) att ge henne min påse och hela Halmstad fick se vad jag hade inhandlat.

Funderar även på att åka tåg snart igen. Men vi får se. Känner mig inte alls peppad att åka bort pga. det fina betyg vi fick pga. något jätte konstigt, ibland kan man bli så jävla förbannad...
HEJ DÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0