Värmland

Varför försöker alla se maffiga ut? Jag ser ut som en stel robot.

Då var man i värmland igen då. Det var drygt 5 veckor sen sist och denna gången var det inte lika kul att komma fram. Jag hade faktiskt rejäl hemlängtan igår kväll och inatt till min säng. Jag och min säng kommer aldrig skiljas åt!
Men det är ju ändå bara några dagar kvar och det är inte så hemskt att vara här. Det är ju kul att träffa människorna.

Har dock en ny hemtenta att skriva på, den består av en EGEN fråga som vi ska svara på utifrån kurslitteraturen. Frågan ska vara klar till tisdag då vi har seminarie. Alltså.. det känns lite svårt detta.

Detta händer i Värmland:

Torsdag: Träffa Lilla My för att få en bok så att man kan plugga. Sen i eftermiddag ska Schmidt och jag till sats och träna. Han har fixat en gratis träningsvecka åt mig! Han vill tydligen se mig beff. (kommer nog aldrig bli BEFF men kanske lite mer muskulös)
Och ikväll kommer Kamilla hit!

Fredag: Träffa Johanna #1 en stund. Sen träffa min faster som kommer ända från Sundsvall!, mina bröder och deras respektive och en massa andra på Guldapan. Sen kommer VIIIICKEEEEEEEE. (lite överdrivet där men han kommer iallafall imorgon kväll, har varit så snäll att jag "köpt" biljett åt honom)

Det finns som sagt mycket att göra. Ska även kolla upp allt som finns kvar här om det är något jag behöver, typ skissblocken och skissböckerna får vi väl se. Men på söndag fyller Schmidt 19 år. Sitt sista år som tonåring. Tror han kommer gilla min "exklusiva" present.

PS. Varför hamnar man ALLTID bredvid konstiga människor på tåg? Endel verkar så sjukt uttråkade och rastlösa att man får panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0