Äntligen fredag ...

.. det tänker nog många idag.
Men för oss (vi båda) är det bara "fan det är redan fredag".
Stress i all ära, men inte en helg.
En vecka kvar tills tentorna ska vara klara och några dagar till och V har tentaperiod.

Så vilken rolig helg detta kommer bli..
Just nu är V i skolan men när han kommer hem efter tolv ska vi fixa en massa saker sen plugga! WIHOOO vad kul..
Sånt här gör man en fredag i stälje
  • Går till banken
  • Fixar lånekort och lånar en bok (som låter sjukt tråkigt - varför vetenskap?)
  • köper lysrör och något mer men minns ej vad
  • V köper dammsugare åt JT
Ja, jag hoppas att V köper dammsugare åt mig idag (skit i förändringsarbetet), han är skyldig mig det.
Igår skulle vi köpa kaffe när han slutat, men vad gör han inte då? jo han somnar och jag får gå själv och köpa kaffe (för att kunna plugga längre).
Kan satsa 100 spänn på att han lägger sig i sängen direkt när han kommer hem också. Men då kommer jag hoppa på honom!

Dagens AHAAAAAAAAAAAAA: Fil och yoghurt kostar ungefär lika mycket, men (!) yoghurt är billigare eftersom det är längre hållbarhet på det. Så fan, jag som började gilla fil.

En avslutning
: Att se på debatt kan ju vara mer roande än ett humorprogram!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Odinmargrethe

Nice site, regards from the netherlands!

2011-01-02 @ 20:05:31
URL: http://odinmargrethe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0