APA

Ja jag kom tydligen hem med en aphandske, trodde jag, men det är ju en fot! Eller något är det iallafall, från en apa, en jävligt otäck apa.
Tror att min ena brors clownskräck har smittat av sig fast i apskräck.


Kom in gratis igår. Det kostade 120kr att gå in och det var lite väl dyrt så tänkte gå hem. Men då fick jag gå in gratis istället, hur värt? Och vi kom inte in gratis EN gång utan TVÅ gånger! Fick tom hänga in i garderoben gratis andra gången, för vi skjutsade hem Amanda och Lynn efter halva tiden så vi pratade lite med vakterna osv. Sjukt bra. Eller ja.  Cecilia pratade och skötte allt. Jag bara stod och gjorde hundögon.


Det var sjukt kul igår, bra DJ (baby J) och det var ju lite virrigt med klockan. De sa att de skulle stänga fyra istället men de stängde två, (3 i sommartid).

Har lärt mig att dricka vin istället för sprit! Svartvinbärsvin.
Nu kommer nog Josefin och Danielle, så borde nog äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0