asx.

Det finns ett ilandsproblem just nu.
ett ganska stort ett
och det är när man som mac användare inte kan öpnna eller se föreläsningar som HH lägger ut på DUPen.
Riktigt irriterande!
Försöker testa med VLC just nu men det tar ju år och dar att få hem programmet, är väl klar i natt typ.

Ilandsproblem nummer två är att jag inte beställt böckerna för delkurs 2, förutom en i HLL. Mestadels för att jag är för snål och inte heller orkar (eller så är jag ekonomisk och smart). Varför slösa flera tusen när man kan låna på bibliokeket, nu innebär ju det att man får stå i kö ett tag och sen få böckerna på lite konstiga tider. Men.. tänkte iallafall testa.

Det fortsätter till tredje ilandsproblemet idag: Min granne lyssnar på samma låt hela tiden, han har gjort det sen igår typ. Och det är även någon som skaffat en hund som skäller hela tiden.

Fyra: Vädret är så deprimerande att jag bara vill lägga mig eller gå i ide. Det är kallt, blåsigt och det regnar! (som pricken över i) Funderar på att börja med vinterjacka nu men vill hålla ut lite till. Börjar nästan gråta av att tänka på vintern när man ska cykla/gå till skolan! Fyfan vad hemskt.

FEM och sista: Orkar inte med seminariet imorgon! Som tur är börjar vårt 13.15 och inte 8.15 som idag (var på väg att dö lite)

Båda är PS by V



Kommentarer
Postat av: Karstenlilly

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 14:11:05
URL: http://karstenlilly.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0