BM och corner

Okej, nu kommer mitt första inlägg som gör att Halmstad går minus (förutom kvitton i affären).
Halmstad suger på så sätt att utelivet bara består av tragiska 92or och suger RÖV på vintern osv. Inte för att jag eller ex. Danielle är ute efter ragg, men alltså det ska ju finnas vettiga människor på krogen?!
Vi var på förfest vid HH och det var kul men sen när vi skulle ut så drog Cec och Lynn till mårtenssons där alla 91or inte kommer in (jag ansåg mig själv som 91a idag av någon konstig anledning) så vi (fyra pers) drog till Corner (typ Horställe/desperation för gubbar => alla är födda 92/91 kanske tom yngre) för att det låg närmast vår väntplats.
Det är just nu en grad ute eller om det var MINUS en grad, så man kan lika gärna begrava sig själv i sängen resten av vintern.
Men ... vi har bestämt att numera går vi ut i Göteborg! Inte här på ett tag, speciellt inte när man går hem en och en halv timme innan det stänger.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0