BUZZ!


Kolla vad Cec och jag hittade på BRleksaker idag!
En skit stor (eller ja.. typ dockstorlek) Buzzlightyear!
Alltså hade jag en unge skulle den lugnt få en Buzz, fast den kostar 999kronor.

Cyklade till Eurostop med Cec förut för att kolla vinterjacka och handla lite mat.
Har några nyheter här, (har chockerat mig själv lite) har nämligen köpt:
Clementiner, banan, keso, tikimasala eller vad det nu är, potatis, musli, nuggets osv.
Det hela jag vill komma fram till är: JAG HAR FRUKT!!!

Gick förresten upp 12 idag! Så jävla gött!
Däckade i soffan i natt när jag kollade på two and a half men och vaknade halv åtta i en stel position, hela min kropp var stel av det trånga utrymmet, kände mig som 90 år. Så bytte till sängen och sov av min extrema huvudvärk, kändes som att någon var där inne och slog sönder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0