Closer to the edge


 

Istället för att dra på kårpuben så gör jag sånt här:


  • Går ut och går för att testa min nya jacka i regnet.
  • Äter en bit choklad men upptäcker att Danielle tog mjölkchokladen till glassen så det är bara mörk kvar!
  • Byter sängkläder och slänger allt som behövs i tvättkorgen
  • Inser att jag behöver mer färgglada (enfärgade) lakan och påslakan
  • Sorterar tvätten så att man bara kan köra igång imorgon
  • Köper tågbiljett till Värmland (är i Kstad 18.02 på onsdag, förväntar mig trumpeter och en röd matta)
  • Kollar IKEAs utbud och skaffar en inköpslista
  • Gör intresseanmälan på lägenheter

Har dubbel tvättid från 11 - 17 imorgon för torkrummet har varit trasigt men nu funkar det igen. Och tack och lov för det för jag har tre stora påsar med tvätt. Det lär ta hela dagen! Har inte tvättat på mer än tre veckor, så har brist på underkläder och strumpor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0